Carta d’inici de curs 2021-2022

Estimades famílies de l’Escola Garigot,

S’acosta l’inici d’un nou curs per tots i totes el proper 13 de setembre. Com ja sabeu és el tercer curs que vivim en situació de pandemia. Per això, tot i que hagueu vist en els diferents mitjans de comunicació que aquest curs comencem amb mesures menys restrictives, l’Escola Garigot aplicarà el principi de prudència per la seguretat de tots i totes. Som conscients dels vostres neguits durant aquest primers dies abans d’iniciar les classes i que us sorgeixen mil i una preguntes que us anirem resolent.

Disposeu de la informació amb el pla d’entrades i sortides, així com tot el material necessari pels primers dies a l’article RESUM PLA OBERTURA 21-22.

A continuació deixem al vostre abast el document complet amb el nostre Pla d’Obertura que està pendent de l’aprovació del consell escolar que es reuneix el proper dia 10 de setembre.

Aprofitem l’avinentesa per donar la benvinguda a totes les famílies d’EI3 que heu dipositat la vostra confiança en l’escola pública, així com la resta de famílies que també s’incorporen al nostre centre.

L’equip humà de l’Escola Garigot us desitja a tots i totes un bon inici de curs 2021-2022.

(Pla Obertura curs 2021-22 Aprovat a 10 de setembre de 2021)