L’ESTIU JA ÉS AQUÍ!

“Quina alegria tinc quan s’atansa l’estiu i puc finalment guardar la motxilla en un raconet de l’armari,  apuntar-me a les estades, a la piscina, jugar amb els amics i les amigues, anar en bici, llegir aquell libre que m’agrada, fer el ronsa…

El curs s’ha passat molt de pressa i a més hem fet moltes coses noves. El dimarts pel matí, per exemple,  tots els nens i nenes de l’escola amb els profes vam sortit al pati i vam fer una coreografia que vam assajar amb les mestres de música. Ens ho vam passar tan bé fent jocs de percussió amb la cadira  al compàs de la cançó “Quan calla la ciutat”!. Estàvem tots i totes en silenci, tan concentrats que per un instant vaig pensar que tots junts erem  un estol d’ocells volant lliures pel cel!

M’agrada aquesta escola per la música, l’esport, l’alegria que s’hi respira i tot el que aprenc cada dia,  però m’agrada sobretot perquè és la meva escola i aquí és on m’estic fent gran.”

Us presentem el vídeo de la percussió corporal “Quan calla la ciutat” de Txarango i us desitgem un bon estiu!