TRADICIONAL BICICLETADA DE SISÈ.

Aquest matí  12 de juny s’ha realitzat la tradicional BICICLETADA de l’alumnat  de sisè als instituts de zona  per tal de practicar un recorregut segur de cara al curs vinent.

Abans de la sortida, CICLES FRANSI, pare de l’escola, ha fet una revisió de les bicicletes al pati de l’escola de 9 a 10 del matí. A les 10.00h. la unitat de la guàrdia urbana (BIKE_GU) els ha parlat de com ser uns bons ciclistes.

A les 10.30h. tots els nens i nenes amb els mestres Ade, Gerard, Raül i Jose i dos pares voluntaris han començat la pedalada. Al tornar el Toni ha muntat una taula amb un esmorzar exquisit gentilesa de l’AMPA i la directora amb l’ajuda dels mestres han repartit menjar i beure entre els esportistes.

Ha estat una sortida educativa, saludable i molt divertida. Gràcies a tot i a totes els que ho heu fet possible.

Cordialment,

La direcció.