ADÉU GODÀS!

El passat dia 14 a l’Auditori Enric Granados va tenir lloc el tradicional comiat d’alumnes de sisè i el musical “Un milió de somnis” dirigit per la mestra de música Anna Cifuentes on hi van actuar també les corals de l’escola.

Es va tractar d’un acte molt emotiu en el qual es va aprofitar l’avinentesa per comunicar a la comunitat educativa la jubilació de tres mestres: Sra. Isabel Farré, Sra Montse Garí i Sra Laura Griñó. La directora va destacar de totes elles el seu alt grau de dedicació envers la tasca educativa i el seu compromís amb l’escola i els va agrair el gran treball portat a terme. També hi  va haver  parlaments per part de l’alumnat i les famílies. L’acte va acabar amb el cant comú de l’Adéu Godàs on tot l’alumnat de sisè, molt emocionat,es va fondre en una abraçada col·lectiva.

Podeu gaudir dels vídeos complets als següents enllaços: