SANT JORDI 2019.

Aquest any la diada de Sant Jordi se’ns presenta plena d’ activitats a l’escola com ara:
– Representació de la llegenda de Sant Jordi.
– Jocs florals a tots els cursos i lliurament de premis del concurs literari.
– Exposició de la mostra de treballs a l’entrada.
– Venda de roses confeccionades per l’alumnat del cicle superior…

A més a més, aquest any com a novetat, es farà un intercanvi de llibres del qual us en fem cinc cèntims tot seguit i us demanem la vostra col·laboració:

1.- Entre els dies 1 i 12 d’abril cada nen/a, des de P3 fins a 6è, portarà a la classe un llibre de la seva edat ( poden ser de lectura, contes…). Han de ser llibres usats però en bon estat i que es vulguin intercanviar.
El/la tutor/a donarà per cada llibre un tiquet que servirà per fer l’intercanvi el mateix dia de Sant Jordi (dimarts 23 d’abril) en unes parades que muntarem a l’entrada de l’escola.
2.- També hi haurà parades de roses, amb la particularitat que totes elles estaran fetes per l’alumnat del cicle superior. Cada rosa costarà 1€ i part dels beneficis aniran destinats a la sortida fi de curs.