2a CAMINADA “CAMINS ESCOLARS”.

Dins del marc del Dia mundial de l’Activitat Física i del Pla Educatiu d’Entorn de CAPPONT, les tres escoles del barri i l’escola bressol participem en la 2a. Caminada Camins Escolars.
En aquesta activitat participarà tot l’alumnat de quart i cinquè i les famílies, si ho desitgeu.

DIA I HORA: DIJOUS 04 D’ABRIL a les 15.15h. comença la CAMINADA.
PARTICIPANTS: Escoles del barri de Cappont, col·lectiu cultural, ABS de Cappont i famílies.
ORGANITZACIÓ: La caminada té tres moments importants:
1.- INICI: L’alumnat de quart i cinquè ,mestres i famílies de l’escola CAMPS ELISIS i de l’escola FRANCESCO TONUCCI comencen la caminada des de la glorieta dels C. Elisis tot seguint el grup d’animació a càrrec del Col·lectiu Cultural.
2.- TOT SEGUIT:
– L’alumnat de quart i cinquè amb els/les mestres i les famílies de l’escola FREDERIC GODÀS s’afegeixen al grup davant del poliesportiu.
3.- ACABAMENT:
– Tots/totes els/les participants de les tres escoles donen el tomb al barri fins trobar-se amb els nens i les nenes de l’escola bressol i tots plegats acaben la caminada en arribar al punt d’inici.

DESCRIPCIÓ DE L’ITINERARI:
Sortida des de la Glorieta dels Camps Elisis tot passant pel passeig central, la Plaça Bores, l’ Avinguda de les
Garrigues (per la vorera). Creuem l’Avinguda pel pas de vianants per agafar el carrer Doctora Castells, el carrer
Riu Ebre (s’afegeix l’escola Frederic Godàs) fins l’Avinguda Barcelona i des d’aquí anirem fins al carrer Agustins, la
Plaça Pablo Iglesias i el Camí de Picos en direcció a la Fira de Lleida. Acabarem a la Glorieta dels Camps Elisis i
tothom tornarà a l’escola amb els/les seus/ves mestres.

US ANIMEM A TOTS I A TOTES A PARTICIPAR EN AQUESTA CAMINADA SALUDABLE!!!