BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 36 – MARÇ 2019.

Acabem el mes de febrer celebrant el Carnestoltes i comencem el mes de març amb una primavera avançada que ens portarà a la visita de professorat i alumnat de 6è a Romania a la trobada a la Scoala Gimnaziala Numarul 5 de Bucarest.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest més de març també estan previstes les següents activitats:

• L’alumnat de P4 i P5 anirà a l’Auditori.
  • L’alumnat de Cicle Inicial participarà al Caixaforum de l’activitat “Cinema i Emocions”, anirà al teatre a gaudir de “Peter Pan” i gaudiran de les colònies a “La Marinada” de Cambrils.
  • L’alumnat de 3r anirà a l’Auditori i gaudirà de les colònies al Camp d’Aprenentatge de La Noguera.
  • L’alumnat de 5è visitarà l’Auditori i realitzarà una sortida a Tarragona.
  • L’alumnat de 2n i 4t participarà dels Patis Actius d’ASPROS.

De cadascuna de les activitats i sortides dels cursos afectats rebreu la informació corresponent a través dels vostres fills i filles, en el moment oportú.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!