EL GODÀS EN LA XVII TROBADA DE CORALS

El passat dimecres dia 23 de maig va tenir lloc a l’auditori Enric Granados la XVII trobada de corals d’Educació infantil i Primària convocada pel Departament d’Ensenyament amb l’objectiu de potenciar i difondre l’educació musical que es porta a terme a les escoles.

L’escola Frederic Godàs va presentar els dos grups de segon (51 alumnes) ajudats per 13 alumnes més de la coral de sisè. El grup de 64 cantaires van estar dirigits per la mestra de música Maria López acompanyats al piano per la practicant Helena Zurita.

Les famílies de l’alumnat també van estar presents a l’acte i van estar molt contents de veure als seus fills/es interpretar boniques cançons amb tècnica i afinament.

Va tancar l’acte el Sr. Cullerés destacant que la música és una eina indispensable en l’educació, ja que a través de la música es treballen molts aspectes de la formació integral de la persona, tant en la vessant del desenvolupament personal com de les habilitats socials i relacions interpersonals.