ANEM A L’INSTITUT AMB BICI!

Divendres l’alumnat de sisè de l’escola Frederic Godàs, acompanyat per la senyoreta Ade, el senyor Raül, mestres en pràctiques, pares de l’AMPA (Ramon Llanes, Jordi Prats, Jordi Planes) i dos agents de la Guàrdia Urbana( BIKE_GU), van desplaçar-se amb bicicleta cap als tres instituts del Campus.

Aquesta activitat es programa cada curs per a conscienciar  l’alumnat de la necessitat de fer desplaçaments segurs utilitzant la bicicleta (Camins Escolars). A l’escola se’ls ensenya a pedalar amb prudència respectant els senyals de trànsit , utilitzar el casc, posar aire a les rodes …per  fer desplaçaments evitant perills de tot tipus.

Els directors i les directores dels Instituts del Campus esperaven els/les estudiants amb entusiasme i els van mostrar  els aparcaments de què disposen  per a les bicis dels alumnes.

En acabar la jornada, l’AMPA va obsequiar als participants amb coca i xocolata i CICLES Fransi va revisar totes les bicicletes gratuïtament. La Presidenta de l’AMPA va vetllar en tot moment que cada punt del programa es realitzés amb eficiència.

Aquesta és una activitat més que l’escola té en el seu Projecte Educatiu el qual dóna molta importància a la cura i al respecte del medi i també a l’actuació conjunta de la comunitat en benefici dels infants.