ÈXITS DE L’ESCOLA ESPORTIVA.

Gran temporada de l’Escola de Bàsquet del Frederic Godàs aquest curs 2017-18, tant pel que fa a la gran participació com als resultats obtinguts.  S’ha assolit el primer i principal objectiu de l’escola, que és que els nens i nenes aprenguin i s’ho passin bé, aprenent els valors que ens dona aquest esport (la companyonia, la solidaritat, el respecte envers els altres i tindre una bona conducta).

Aquest curs els equips de 4t i 6è van quedar campions de Segrià i de Lleida de la competició escolar que organitza el Consell Esportiu del Segrià i és van classificar a la Fase Nacional del campionat de Catalunya que organitza el Consell Esportiu de Catalunya i que tindrà lloc aquests dies 2 i 3 de juny a Tortosa, on els nostres jugadors de 4t i 6è seran els representants de Lleida en aquesta gran final, on hi hauran els finalistes escolars amb la representació de Barcelona, Girona i Tarragona i sortirà el campió de Catalunya escolar.

Aquest dissabte passat es van disputar també les finals de la Copa del Segrià organitzada pel Consell Esportiu del Segrià, amb èxit total per als equips de l’escola Frederic Godàs que han guanyat en totes les categories on participava.

Els primers van ser els jugadors de 2n, que van guanyar a la final a l’escola Claver de Lleida i es van convertir en campions de la Copa Pre-Benjamí.

Seguidament, van ser el jugadors de 4t que van guanyar la final contra l’escola Joc de la Bola de Lleida i es van convertir en campions de la Copa Benjamí.

I per últim, a la final de la Copa de categoria Aleví, vam tenir final entre els dos equips de l’escola Frederic Godàs. Els jugadors de 6è es van imposar als de 5è de l’escola Frederic Godàs convertint-se en guanyadors de la categoria Aleví.

Remarcar també la gran temporada dels equips de 3r i 5è que tot i ser els petits de la seva categoria han estat competint i passant-s’ho d’allò més bé.

Remarcar també la gran participació de tota l’escola de bàsquet i en especials dels alumnes de p5 i 1r a la trobada de Balaguer, ja que aquests encara no competeixen però ven aviat començaran a la competició del CES que s’inicia a 2n curs.

Felicitar a tots els equips pel seu FAIR PLAY i el seu saber estar i fer en totes les competicions i trobades on hem anat.

Ara només falta concloure aquesta gran temporada amb la CLOENDA ESPORTIVA que es realitzarà el dia 9 de juny a la nostra escola en jornada matinal, on es realitzaran partits, competicions…

1,2,3… FREDERIC GODÀS!