BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 40 – OCTUBRE 2019.

Ja ha arribat la tardor i la Festa Major de Lleida dóna pas al mes d’octubre ple de reptes i activitats a tota l’escola.

Un cop finalitzades totes les reunions de famílies d’inici de curs podeu consultar les planificacions anuals a l’apartat “Documentació per les famílies” de la nostra pàgina web.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest més d’ocubre estan previstes les següents activitats:

• L’alumnat de P4 i P5 visitaran la Ludoteca de Cappont.
  • L’alumnat de P5 visitarà la Casa dels Gegants.
  • L’alumnat de 1r visitarà el Museu de l’Aigua.
  • L’alumnat de 5è aniran de visita a les Coves del Cogul i els Vilars d’Arbeca. A més a més, realitzaran un taller sobre la prehistòria a l’escola i participaran de l’Educació Viària.
  • L’alumnat de 6è visitarà el Museu de la Pell i el Museu Molí Paperer de Capellades.

De cadascuna de les activitats i sortides dels cursos afectats rebreu la informació corresponent a través dels vostres fills i filles, en el moment oportú.

Finalment, acabarem el mes gaudint plegats de La Castanyada i us recordem que el dia 31 d’octubre és un festiu de lliure disposició tal i com està recollit al Calendari Escolar.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!