BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS. NÚMERO 41 – NOVEMBRE 2019.

Hem acabat el mes d’octubre celebrant plegats la Castanyada fent bona la tradició de la nostra escola, amb la primera trobada amb les famílies per compartir danses i castanyes torrades. El mes de novembre celebrarem la diada de Santa Cecília amb música i concerts i també la Setmana de la Ciència.

A l’apartat “Documentació per les famílies” de la nostra pàgina web hem inclòs l’autorització per la recollida a la sortida de l’escola i la d’administració de medicaments.
Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.
Durant aquest més de novembre estan previstes les següents activitats:
  • L’alumnat de 3r visitaran els Camps Elisis.
  • L’alumnat de 4t faran una sortida a La Mitjana i una altra al Dipòsit de l’Aigua.
  • L’alumnat de Cicle Superior anirà al teatre en anglès a gaudir de “Fankenstein”.
De cadascuna de les activitats i sortides dels cursos afectats rebreu la informació corresponent a través dels vostres fills i filles, en el moment oportú.
Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!