INFORMACIÓ ACTUALITZADA PER A LES FAMÍLIES DERIVADA DEL CONFINAMENT PER CORONAVIRUS (27-04-2020)

Benvolguts/des,

Bon dia a tothom!

Esperem que hagueu passat una estona agradable aquests darrers dies tot mirant  l’exposició de treballs  de Sant Jordi a pàgina web de l’escola.

A partir del mes d’abril, i un cop iniciada la desescalada, començarem a anunciar algunes novetats quant al tema de la preinscripció que tant us preocupa i altres temes referents a les avaluacions, les notes… Continuarem, com és habitual, amb la proposta d’activitats setmanals i amb l’acompanyament per part dels/de les mestres.

Avui també us fem a mans a la pàgina 2 una proposta quant a l’us de la  mascareta infantil que ens ha passat una mare de l’escola i que pensem  pot ser d’interès per a aquests dies que comencem a sortir al carrer.

Cordialment,

La direcció