INFORMACIÓ ACTUALITZADA PER A LES FAMÍLIES DERIVADA DEL CONFINAMENT PER CORONAVIRUS (25-03-2020)

Benvolguts/des,

Bon dia a tothom! En nom del claustre de mestres de l’escola Frederic Godàs us saludem un dia més a tots i a totes desitjant que us trobeu bé.

Som conscients que la situació de cada família en aquests moments és diferent i en algun cas un xic complicada però  la intenció de fer-vos arribar aquest full no és pas la d’amoïnar-vos sinó la d’ajudar-vos i per això seria convenient que tothom llegís el full cada dia. El trobareu al correu i a la web de l’escola.

Necessitem la vostra confiança per ser eficaços en el pla i ens cal la vostra col·laboració.

L’estat d’alarma és prorrogarà i per això els/les mestres continuarem amb el Pla de treball i recordem que si hi ha uns quants nens/es que no  poden fer les activitats que no es preocupin ja que totes les tasques són no avaluables però  això no vol dir deixar d’aprofitar el temps sigui llegint, repassant el que s’ha fet a l’escola…

Us enviem adjunt a aquest full el vídeo de bàsquet que han preparat els monitors de l’escola.

Esperem que us agradi molt!!. Tots els vídeos els podeu trobar també a la pàgina web de l’escola.

AVUI TROBAREU ACTIVITATS DE MÚSICA, ANGLÈS I D’EDUCACIÓ FÍSICA

Una activitat que tots i totes podeu fer és enviar-nos una fotografia vostra al Twitter en aquests moments de confinament. ÀNIMS que ja en tenim unes quantes però ens falta la teva!

DIJOUS HI HAURÀ MÉS ACTIVITATS.

______________________________________________________________________

Targes menjador: les famílies sereu convocades amb cita prèvia (grups reduïts cada mitja hora): rebreu un SMS que enviarà el Consell Comarcal amb data, lloc i hora de recollida. Aneu-hi sense els infants i amb la protecció que pugueu de mascareta i guants sobretot.

* Recordem que a la web de la http://xtec.gencat.cat   hi trobareu informació diversa i actualitzada així com un recull de recursos i activitats per als nens i nenes.

– Podeu consultar tota la informació sobre coronavirus als webs:

Esperem tornar a la normalitat ben aviat alhora que us enviem molts ànims i força.

Cordialment,

La direcció

CONSELL: No penseu que una cosa és difícil. Tot és començar!

Actualització anterior 24-3-20