INFORMACIÓ ACTUALITZADA PER A LES FAMÍLIES DERIVADA DEL CONFINAMENT PER CORONAVIRUS (24-03-2020)

Benvolguts/des,

En nom del claustre de mestres de l’escola Frederic Godàs us saludem un dia més a tots i a totes desitjant que us trobeu bé.

Oficialment es prorrogarà l’estat l’alarma 15 dies més a partir del 27 de març. Els/les mestres, igual que vosaltres, estem «preocupats» però  també «ocupats» en fer que la situació sigui el més portadora possible i així ho desitgem.

Esperem que  la programació de treball que els/les mestres hem preparat per  aquesta setmana us ajudi i us serveixi de guia. Recordem, però, que si hi ha uns quants nens/es que no  poden fer les activitats que no es preocupin ja que totes les tasques són no avaluables però  això no vol dir deixar d’ aprofitar el temps sigui llegint, repassant el que s’ha fet a l’escola…ja que el dia és molt llarg i hi ha temps de tot.

Una activitat que tots i totes podeu fer és enviar-nos una fotografia vostra al Twitter en aquests moments de confinament. ÀNIMS que ja en tenim unes quantes però ens falta la teva!

Finalment, dir-vos que avui a la premsa  surt informació sobre les targetes menjador per a l’alumnat amb beca. Cada família beneficiaria rebrà properament informació del Consell comarcal o de l’Ajuntament sobre què ha de fer amb el lloc i la data de recollida.

RECORDEU!!! AHIR ES VAN DONAR ACTIVITATS I  DIMECRES TOCA MÚSICA, ANGLÈS I EDUCACIÓ FÍSICA!

________________________________________________________________________________

* Recordem que a la web de la http://xtec.gencat.cat   hi trobareu informació diversa i actualitzada així com un recull de recursos i activitats per als nens i nenes.

– Podeu consultar tota la informació sobre coronavirus als webs:

Esperem tornar a la normalitat ben aviat alhora que us enviem molts ànims i força.

Cordialment,

La direcció

CONSELL: No és necessari prohibir l’ús de les pantalles als fills, però sí limitar-ne les hores.

Actualització anterior 23-3-20