INFORMACIÓ ACTUALITZADA PER A LES FAMÍLIES DERIVADA DEL CONFINAMENT PER CORONAVIRUS (26-03-2020)

Benvolguts/des,

Bon dia a tothom! Que tots i totes us trobeu bé és el nostre desig principal.

Oficialment es prorroga l’estat d’alarma fins el dia 12 d’abril, tot i que encara no hi ha data de tornada a l’escola.

El conseller d’educació Sr. Bargalló,  en una entrevista als mitjans ha manifestat que aquest curs no és normal però que NO està perdut. Cal reconèixer que hi ha limitacions per aconseguir que tot l’alumnat faci tasques a casa però des del govern s’estudia com fer que això sigui possible.

Allargat el període de confinament, trobareu noves activitats als blocs, al Moodle i al Classroom (els més grans). Aquest cap de setmana us donem una treva però penseu que hi ha tasques que es poden fer cada dia com ara llegir, cantar i el MOU-TE!

Necessitem que cadascú de vosaltres, grans i petits,  posi de la seva part per ser eficaços en el Pla i ens cal la vostra col·laboració. Si podeu fer un horari de rutines diàries us anirà bé. Recordem que si hi ha uns quants nens/es que no  poden fer les activitats perquè no es troben bé,o no tenen mòbil, ordinador o connexió… que  no es preocupin ja que totes les tasques són no avaluables però que agafin un llibre i llegeixin tot el que puguin i mirin els programes educatius de TV3.

ÀNIMS que aviat farem un vídeo amb les vostres fotos però ens falta la teva. Envia-la!

DILLUNS DIA 30 HI HAURÀ MÉS ACTIVITATS!

NO DEIXEU DE LLEGIR EL FULL A LA WEB!

________________________________________________________________________________

Targes menjador: les famílies amb beca vau ser convocades ahir per la tarda a recollir-la a l’escola Tonucci. Si no hi vau poder anar, poseu-vos en contacte amb l’Ajuntament o els serveis socials.

* Recordem que a la web de la http://xtec.gencat.cat   hi trobareu informació diversa i actualitzada així com un recull de recursos i activitats per als nens i nenes.

– Podeu consultar tota la informació sobre coronavirus als webs:

Esperem tornar a la normalitat ben aviat alhora que us enviem molts ànims i força.

Cordialment,

La direcció

CONSELL:Cal estar en forma i mantenir-se amb energia per poder tenir cura dels altres!!

Actualització anterior 25-3-20