EL FREDERIC GODÀS PRESENT A LA CIÈNCIA AL CARRER.

El passat dissabte la nostra escola va participar a la Ciència al Carrer, que es va celebrar a Lleida.

La Ciència al Carrer és una fira de ciència que ja va per la 12ª edició. Des dels orígens aquesta activitat pretén atansar al públic visitant tota mena d’experiments que es poden explicar mitjançant la ciència.

Enguany van ser 80 expositors (39 centres educatius, 18 divulgadors de reconeguda referència i 22 institucions i empreses) els que van participar. En aquesta ocasió, com ja és tradició, els alumnes de sisè ens van representar aportant activitats que han estat desenvolupades al Frederic Godàs en algun dels nostres projectes. En concret, van mostrar experiments al voltant dels Imants i les seves propietats.

Va ser una tarda divertida i engrescant en la que vam poder gaudir de la ciència tant explicant les nostres experiències, com pensant, reflexionant i participant de les que ens mostraven els altres científics.