BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 30 – JUNY 2018.

Comença l’últim mes del curs i viurem moments intensos de comiats i cloendes de bona part de les activitats que duem a terme a l’escola.

Us informem que a partir del proper dimarts 5 de juny començarem la jornada matinal i que el darrer dia de curs serà el dia 22 de juny.

El dia 9 de juny serà un gran dia de celebració ja que serà el dia de la festa de cloenda de l’Escola Esportiva i la gran festa de l’AMPA.

El dia 19 de juny farem l’acte de comiat de l’alumnat de sisè amb el tradicional concert de final de curs a l’Auditori Enric Granados.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://agora.xtec.cat/ceipfredericgodas/nivells/) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest mes es duran a terme les següents sortides i activitats:

• L’alumnat de Cicle Inicial anirà de colònies a “Les Obagues” de Juneda.

De cadascuna de les activitats els i les mestres de l’escola us informarem puntualment a través dels vostres fills i filles.

Esperem que el butlletí us sigui útil.