BRINDEM PELS 30 ANYS DE L’ESCOLA ESPORTIVA DE BÀSQUET FREDERIC GODÀS.

Aquest curs escolar 2022-2023 estem de celebració a l’escola Frederic Godàs ja que l’ Escola Esportiva de Bàsquet compleix 30 anys!

El 1993, En Lluís Miquel Segarra, aleshores director de l’escola, i el mestre En Josep Malet van iniciar aquesta exitosa activitat extraescolar que ha anat continuant fins ara amb l’actual equip directiu, essent En Raül Nuño Sanz el coordinador. A més d’aquest equip impulsor també hem de mencionar i lloar el treball i la implicació de tots els entrenadors i entrenadores, alumnes, famílies i juntes de l’AFA, per la seva col·laboració any rere any.

Han estat 30 anys contribuint al desenvolupament integral dels infants de l’escola, ajudant-los a adquirir els valors imprescindibles d’ aquest esport on es fan evidents l’esforç, el treball en equip, el respecte, el compromís… i tants altres valors fonamentals per a la seva formació, de tal manera que una activitat tan completa s’ha consolidat al centre esdevenint el bàsquet un dels trets d’identitat del PEC de la nostra escola.

Al mateix temps, aprofitem l’avinentesa per recordar el 23è aniversari del Club Bàsquet Cappont. Un club en aquest barri de Lleida creat per les mateixes persones de l’equip impulsor de l’Escola Esportiva de Bàsquet i que té l’objectiu de possibilitar la continuïtat als infants de l’Escola Esportiva quan acaben la primària i van a l’institut. En l’actualitat, cal destacar la tasca i la implicació al capdavant de la seva presidenta Na Margarida Almirall Borrell i de la vicepresidenta Na Maria José Castelló Piñol.

Amb la mateixa il·lusió del primer dia, tota la comunitat educativa se sent orgullosa d’aquests 30 anys educant a través del bàsquet i desitgem que aquest projecte es mantingui en el futur per la gran tasca pedagògica que representa, tot esperant poder complir molts més aniversaris al servei d’aquesta escola i d’aquesta comunitat educativa que tan estimem!

Equip coordinador dels 30 anys d’escola Esportiva de Bàsquet Frederic Godàs.

PROGRAMA 1 – RÀDIO GODÀS – ENTREVISTA AL SENYOR JOSEP MALET.

Amb motiu dels 30 anys de l’Escola Esportiva del Frederic Godàs publiquem el primer programa de “Ràdio Godàs” parlant amb un dels fundadors d’aquest fantàstic projecte de l’escola.

PROGRAMA 2 – ENTREVISTA AL SENYOR JAVI CALLES.

Continuant amb els actes de celebració dels 30 anys d’escola esportiva Frederic Godàs hem entrevistat al senyor Javi Calles, exentrenador de la nostra escola i actual president de la Federació de Bàsquet de Lleida.

PROGRAMA 8 – ENTREVISTA A LA SENYORA NEUS CANET.

Continuant amb els actes de celebració dels 30 anys d’escola esportiva Frederic Godàs hem entrevistat a la senyora Neus Canet, jugadora del Elite Sport CB Lleida i exalumna de la nostra escola.

PROGRAMA 9 – ENTREVISTA AL SENYOR RAÜL NUÑO.

Continuant amb els actes de celebració dels 30 anys d’escola esportiva Frederic Godàs hem entrevistat al senyor Raül Nuño, mestre d’Educació Física i coordinador de l’Escola Esportiva.

PROGRAMA 11 – ENTREVISTA AL SENYOR LLUÍS MIQUEL.

Continuant amb els actes de celebració dels 30 anys d’escola esportiva Frederic Godàs hem entrevistat al senyor Lluís Miquel, exdirector de la nostra escola.