Consell Escolar de l’1 de març de 2018

Aquí podreu trobar la convocatòria del consell escolar i, un cop fet, un breu resum dels temes tractats.

S’ha convocat un Consell Escolar per al proper 1 de març a les 5 de la tarda, amb l’ordre de dia que es detalla a continuació. Es recorda que si algú està interessat a que s’hi tracti algun tema es pot posar en contacte amb qualsevol dels membres del consell, també és recorda que l’escola,  a l’esquerra, just abans d’entrar a l’edifici de primària, hi ha ubicada una bústia per tal de deixa-hi les vostres propostes.

Ordre del dia:
  1. Lectura i aprovació de l’acta anterior.
    Es llegeix i s’aprova l’acta de la reunió anterior.
  2. Presentació justificació econòmica 2017.
    Es presenta la justificació econòmica del 2017 sense res més a destacar.
  3. Presentació pressupost 2018.
    Es presenta el pressupost de 2018.
  4. Manteniment i millora.
    Pel que fa a manteniment es comenten les actuacions executades: canvi de fluorescents, arranjament de la porta del lavabo del pati.
    Es demana que es torni actuar sobre la rampa d’accés al pati des de la zona del gimnàs perquè torna a lliscar. Es comenta que és una petició sorgida des de la comissió de delegats i delegades. També es demana que es revisi la tanca interior del pati.
    El director es compromet a fer-ho arribar tot a la regidoria en format dossier.
    Pel que fa a millora s’informa que s’ha dut a terme l’arranjament del pati petit d’infantil.
    Tanmateix es demana instal·lar una tanca a la porta d’entrada d’infantil a una altura que la canalla no hi pugui arribar.
    Es presenta la proposta de l’empresa TAMBOR obsequiar l’escola amb un castell infantil, la qual cosa requeriria la col·laboració de l’anjuntament amb qui recauria la instal·lació. S’aprova la proposta i queda pendent la col·laboració de l’ajuntament.
  5. Designació d’un membre per impulsar mesures educatives que fomentin la igualtat real i efectiva entre homes i dones.
    S’acorda designar a Montse Solé com a membre del claustre per impulsar mesures educatives que fomentin la igualtat entre homes i dones.
  6.  Notícies vàries.
    Es comunica que ens hem presentat al premis Baldiri Rexac i al concurs de Pilarín Baies.
  7. Torn obert de paraula.