Carnestoltes Infantil

Un any més responent a la invitació de la Regidoria de Festes i Tradicions del nostre Ajuntament, l’escola ha participat en el Carnaval Infantil del poble celebrat el passat dissabte 10 de febrer. Com ha ve sent tradicional el nostre Carnestoltes acompanyat pel Consell del Bulls ha presidit la rua. En acabar, Sa Majestat Carnestoltes ha donat lectura al seu missatge d’arribada.

Val a dir que enguany l’activitat ha tingut un valor afegit, l’alumnat de cicle superior ha organitzat una batucada, coreografies de la qual i ritmes han animat l’inici de la festa i la rua. Felicitacions a l’alumnat i al professorat!