Cloenda 2016-17

Tal i com es tenia previst, dilluns 19 de juny es inaugurar l’exposició organitzada amb motiu de la cloenda del Projecte iaios i iaies contacontes 2016-17.

Enguany, a diferència del curs passat i, responent a la crida que s’havia fet des de l’escola, a 2 quarts d’una s’omplia el rebedor de l’edifici de primària de iaios, iaies, no tots i totes contacontes, mares i pares amb la intenció de gaudir de l’exposició i acompanyar-nos en aquest senzill acte d’agraïment.

Rere unes breus paraules del director on felicitava tots i totes les participants al temps que invitava a continuar l’activitat el curs vinent, alumnat d’educació infantil i cicle inicial van interpretar unes cançons com a mostra d’agraïment a tot el públic per la seva presència, molt especialment als iaios i iaies que aquest curs han participat en el projecte.

A continuació se’ls hi va lliurar una flor i s’inicià un recorregut per l’escola per tal que tothom pogués observar els canvis que havia sofert des de la seva època, la qual cosa el director aprofitar per animar la canalla a què el proper curs entomés la idea com a base de treball d’un dels projectes que desenvolupen al llarg del curs: L’escola, ara i abans.

Tot i que a l’acte va quedar palès l’agraïment de l’escola, volem tornar-hi des d’aquestes línies. Considerem que el projecte té un alt grau formatiu per al nostre alumnat, des del punt de vista curricular pel que fa a fomentar l’hàbit lector i, des del punt de vista afectiu i social pel que fa reconèixer el valor dels nostres iaios i de les nostres iaies en les nostres vides.