Exposició “Iaios i iaies contacontes”

El curs 2015-16 s’inicià a la nostra escola el Projecte Iaios i iaies contacontes per iniciativa de l’Associació de Jubilats del nostre poble. Aquest projecte té l’objectiu de facilitar l’envelliment actiu i saludable i, tanmateix, reforçar el vincles intergeneracionals, al temps que fomentar el gust per la lectura i la tradició oral entre el nostre alumnat.

Així doncs aquest ha estat el segon curs on s’ha gaudit d’aquest projecte i que ha servit per consolidar-lo. Per celebrar-ho hem preparat una exposició de fotos i dibuixos que recullen l’experiència viscuda.

El proper dilluns 19 de juny a les 12:30h, en agraïment a aquests iaios i iaies que han dut a  terme l’activitat, obrirem les portes de l’escola per fer la inauguració de l’exposició que recull fotos i dibuixos que il·lustren el desenvolupament de l’activitat. També hi ha prevista una petita actuació per part de l’alumnat de cicle inicial i infantil, per la qual cosa quedeu tots i totes convidats. Hagin participat en l’activitat o no, ens agradaria que també vinguessin els iaios i iaies del nostre alumnat, la qual cosa aprofitaríem per fer una volteta per l’escola i descobrir fins a quin punt ha canviat.

Així doncs, us hi esperem.