XLVII Jocs Escolars Atletisme Primària

El diumenge 16 d’abril van tenir lloc a Ascó els XLVII Jocs Esportius Escolars d’Atletisme de la Ribera d’Ebre. Aquest esdeveniment esportiu aplega tots els atletes de les escoles de la Ribera d’Ebre que volen participar en alguna de les modalitats que s’ofereixen com la velocitat, el fons, el salt de llargada o els llançaments. En total hi van haver 160 alumnes inscrits, 25 dels quals de la nostra escola. Va ser una jornada intensa, amb nervis i emocions abans i durant de cada prova i, tot i la competició que va associada a aquest tipus d’activitats, en tots els i les alumnes va predominar sempre un ambient festiu i de respecte on tothom es va quedar amb ganes de repetir l’any vinent.

Des de l’AFA i l’Escola de Flix volem agrair als i les voluntàries que van ajudar en l’organització de l’acte ja que sense ells no seria possible fer aquesta jornada d’una manera tant àgil. I també volem fer un agraïment a Irene Puchol, de l’empresa AL-MARGE (www.al-marge.com) que ha estat l’entrenadora de tots els i les nostres atletes per preparar-los tant bé i saber-los-hi transmetre la seva passió i els seus valors per aquest esport.

Podeu veure un recull de fotos en aquest enllaç.