PÍCNIC LITERARI

Aquesta tarda, amb motiu de la propera festivitat de Sant Jordi i en el marc de l’apadrinament lector, l’alumnat de 1r i 4t hem anat al parc de les Casetes per a fer un pícnic literari. Els padrins/es han hagut d’escollir un parell de contes per als seus fillols/es i aquests han hagut de portar un llençol per poder seure a terra. Així doncs, tots/es junts/es hem pogut compartir un moment de lectura molt especial mentre fèiem un petit piscolabis a l’aire lliure.

Ara ja podem dir que estem preparats per a gaudir d’aquesta festa i dels elements que més la representen com, per exemple, els llibres i la seva literatura infantojuvenil.

A continuació, us deixem l’enllaç i una imatge ben representativa de la nostra tarda.