Tercer i últim dia de colònies al CdA La Garrotxa

Aquest dijous hem gaudit de l’últim dia de les colònies #STEAM al Camp d’Aprenentatge de la Garrotxa amb l’alumnat de tercer i quart.

Avui tocava visitar les instal·lacions de la Fundació La Fageda (coneguda per l’elaboració de iogurts i altres derivats làctics amb un magnífic projecte d’inserció laboral per persones discapacitades). Hem pogut compartir estones amb les seves vaques a la “guarderia”, a la zona d’alimentació amb massatges i música clàssica per les vaques i la zona de munyir automàtica. També hem pogut visitar tot el procés d’elaboració dels iogurts i de les melmelades i hem acabat fent un tast dels seus productes.

A continuació ens hem endinsat a la Fageda d’en Jordà, un plaer per als sentits poder passejar pels seus senders, escoltar el cant de les mallerengues i alguna cucut. Fins i tot la pluja ens ha acompanyat i ha fet el passeig entre els milions de faigs ben especial. Quin indret més impressionant!

Finalment hem dinat al restaurant Can Xel i després ja ens esperava el xòfer per tornar cap a Flix.

Han estat tres dies fantàstics gràcies a l’excel·lent guiatge dels professionals del Camp d’Aprenentatge de la Garrotxa i de l’Alberg Torre Malagrida.

Volem donar les gràcies a tots els xiquets i xiquetes de tercer i quart pel seu saber estar i la seva predisposició per aprendre, gaudir i aprofitar aquests dies al màxim. I com no podia ser d’una altra manera, a les famílies per la vostra confiança.