Conte musicat P3

Aquest matí els i les alumnes de P3 han viscut una gran experiència per aprofundir, vivenciar i gaudir del seu projecte de treball “Som músics”.
Hem comentat molts cops que tenir un bon model entre iguals és molt important per aprendre, i avui no només n’han vist un sinó que han compartit amb una gran colla d’experts i expertes, els seus companys i companyes més grans de l’escola que han tocat molt bé els seus instruments.
La col·laboració de l’Escola Municipal de Música de Flix ha estat essencial per organitzar aquesta activitat musical adaptada al seu treball del projecte. La seva implicació engrescadora ha fet possible l’esdeveniment superant les petites dificultats que presenten seguir les mesures sanitàries.
El conte escrit per la professora de l’EMM Núria Lazcano anava descrivint i presentant els instruments que anaven tocant: Roger el violí, el contrabaix Guillem, el violoncel l’Esther, la Bruna i l’Aina la flauta travessera, l’Èlia la guitarra, el saxo el Joan, el piano la Magdalena i Marc a la bateria. El final del conte s’ha acabat tocant una cançó tots junts dirigit per Alfons Guiu.
Felicitem a aquests alumnes, han estat molt generosos a l’hora de participar, ensenyar i tocar el seu instrument. Les cares de satisfacció dels seus companys més petits els ho han ben reflectit però també ho han volgut demostrar entregant un diploma a cadascú, i un especialment a l’EMM on fem extens el nostre agraïment a tots els professors i professores implicades.
Cliqueu sobre el títol per veure els diferents vídeos
CONTE MUSICAT
ELS INSTRUMENTS