Projecte FAIG

Hem arrencat l’any seguint amb la nostra formació pel que fa al projecte FAIG. L’equip motor vam començar el mes de gener visitant l’Ateneu de Fabricació de la Fàbrica del Sol de Barcelona. Una sessió per començar a pensar en l’organització i la gestió del nostre FAIGlab.

Posteriorment, vam compartir aquestes reflexions juntament amb tot el claustre de l’escola, en una sessió de formació en la qual ens va acompanyar la tècnica del CESIRE, Anna Panisello.

I vam concloure aquest aspecte de la formació en una sessió conjunta amb les nostres companyes de l’equip motor de l’Escola Puig Cavaller de Gandesa, fent un disseny a escala de la nostra aula maker, el FAIGlab que tindrem a l’escola amb la dotació de maquinari que esperem durant aquest trimestre.