Certamen de lectura en veu alta de Cicle Mitjà

Aquesta tarda s’ha celebrat al gimnàs de l’escola el Certamen de lectura en veu alta de Cicle mitjà.

Aquest, de caire intern, es realitza per tal d’escollir la persona que representarà a la nostra escola al Certamen de lectura en veu alta territorial.

L’alumnat de 3r i 4t han llegit un fragment del llibre El capità Lluc, de Carles Sala Vila.

Tots els nens i nenes han estat practicant molt la postura, la vocalització, l’entonació i el ritme. Han practicat molt amb el suport de les seves famílies i a les classes, i això ha permès que hagin millorat molt. Tot i això, calia escollir 2 representants de cada classe. Aquests, que han estat participant avui a la gran final, han estat:

• Finalistes de 3rA: Xènia Margalef Muñoz i Carla Gabarrella Partal.
  • Finalistes de 3rB: Abril Corbella Abelló i Biel López Martínez.
  • Finalistes de 4t: Aina Massanella González i Joan Varela Joseantonio.

Tots i totes les participants han llegit molt i molt bé i el jurat ho ha tingut molt difícil. Finalment, la persona que representarà l’escola a Tortosa serà Carla. Moltes felicitats i molta sort!

Clicant sobre la imatge hi ha l’enllaç a un vídeo-resum de l’acte.