Premiats a la primera edició del Premi Pla Català d’Esport a l’Escolar

Benvolgudes famílies!

Estem d’enhorabona, avui ens han premiat a la primera edició dels Premis del Pla Català d’Esport a l’Escola organitzats per la Secretaria General d’Esport de la Generalitat de Catalunya. Aquests premis reconeixen el treball de diferents agents que treballen per dinamitzar l’esport escolar.

Aquest acte, ha estat presidit pel Sr. Gerard M. Figueras i Albà, Secretari general de l’Esport i de l’Activitat Física, i pel Sr. Pere Sust i Sagau, President de l’Agrupació Esportiva d’Associacions d’Esport Escolar de Catalunya, entitats organitzadores dels Premis.

Ha comptat també amb la presència del Sr. Antoni Reig, Director del Consell Català de l’Esport, de la Sra. Marcelina Bosch, Subdirectora general d’Atenció a la Família i a la Comunitat Educativa del Departament d’Educació, del Sr. Jaume Domingo, President de la Unió de Consells Esportius de Catalunya, i del Sr. Joan Plana,  President de l’Associació de Joves Dirigents Esportius de Catalunya.

En el nostre cas hem estat escollides tres escoles de Catalunya per donar valor a la feina de la comunitat educativa en l’organització d’activitats on la participació de l’AMPA, Ajuntament, monitors i voluntaris és imprescindible.

Gràcies a tothom que col·labora desinteressadament per afavorir que l’esport escolar es mantingui viu i als organitzadors de l’acte per aquest reconeixement!

Equip directiu amb el trofeu del Premi
Trofeu del Premi Pla Català d’Esport a l’Escola
Instants de l’acte telemàtic dels Premis amb les companyes de l’AMPA i Consell de Direcció