Festa de la Castanyada diferent!

Benvolgudes famílies!

Avui tocava celebrar una de les festes més tradicionals i especials de la nostra escola. Enguany i degut a la situació actual hem adaptat les diferents activitats i suprimit alguna altra seguint les mesures de seguretat i sanitàries.

Uns dels protagonistes (l’alumnat de 6è) fa dies que treballava per poder participar amb les característiques disfresses de castanyeres i monstres enregistrant i editant un vídeo on els monstres recorrien diferents espais de l’escola i les castanyeres ens deixaven un missatge ben xulo. L’han pogut visualitzar aquells més valents i valentes que any rere any esperen encuriosits quina amiga o amic hi ha darrera de les disfresses.

Hem pogut realitzar la tradicional paperina individual per les castanyes així com decorar la capsa de cada classe per després repartir-les a l’aula.

La nostra AMPA, s’ha encarregat de comprar i coure les castanyes amb uns magnífics voluntaris que ens les han preparat d’allò més bé! També ho han fet per la Llar d’infants i la Residència les Escoles.

Hem pogut veure desfilar i ballar els més petits de l’escola, els mitjans i els grans amb els tradicionals ball de la castanyera i l’entrada al ball de gitanes. L’alumnat de sisè també havia preparat un ball modern amb un remix escollit per ells mateixos i una coreografia molt treballada que els més petits han ballat a l’aula i els mitjans i grans al pati de l’escola amb distància de seguretat i mascareta.

Enhorabona a tothom per fer-ho possible i a l’alumnat per la seva implicació i actitud que ens facilita la nostra tasca educativa.

Us deixem amb uns vídeos de la Festa.