Jocs Escolars de la Ribera d’Ebre 2018

El passat 26 de maig es van disputar a la pista d’atletisme d’Ascó del Jocs Escolars de la Ribera d’Ebre 2018. Aquest curs, pel que fa a la nostra escola, dissortadament destaca la baixa participació, possiblement per la coincidència amb altres activitats que implicaven part de l’alumnat que, en unes altres circumstàncies hi hagués participat. Malgrat tot, la relació participació-medalles guanyades ha estat excel·lent.

En nom de tota l’escola felicitacions a tots i totes les participants, per la participació, pels èxtis aconseguits i per representar l’escola en aquesta edició del jocs.

Per altra banda agrair la col·laboració totalment desinteressada d’entrenadors i entrenadores, sense els quals la nostra participació no hagués estat possible.  Gràcies.

Tanmateix ens consta que tant l’organització com el desenvolupament de la joranda ha esta possible gràcies a la col·laboració d’una munió de voluntaris i voluntàries, moltes gràcies per la feina feta i per l’exemple a seguir que doneu.