L’InfoK ens felicita per l’èxit dels “Cors pacífics”

La propera setmana anirem a recollir el Premi Pilarín Bayés 2018 pel nostre vídeo descriptiu del que ha estat la història dels “Cors pacífics”. Ja frisem per veure el vídeo animat que ens està preparant la Pilarín Bayés sobre els nostres carrers plens, no només de “cors”, sinó de “cors pacífics”.

I per tot plegat hem rebut una FELICITACIÓ ben especial: la de la Laia Servera (Directora i Presentadora de l’InfoK), programa que explicà la nostra història ja a  l’11 d’octubre de 2017, i que alhora, el 30 de gener del 2018 també explicà les estratègies de la “Tècnica del semàfor” i la “mà dels 5 consells” del Jordi Collell i la Carme Escudé recollits en el nostre vinil;  el qual el vam voler promocionar (entre l’alumnat i les famílies)creant un vídeo per celebrar el DENIP (Dia Escolar de la No-Violencia i la Pau) a la nostra escola i que fou emès per aquest programa.

Alhora ens dóna les gràcies pel regal d’una samarreta dels “Cors pacífics” que li està a punt d’arribar. Una samarreta ben especial feta per una exalumna de la nostra escola: l’Ainhoa Lóperz Lazcano, tota una artista.

CONSULTEU EL VÍDEO EN AQUEST ENLLAÇ: https://drive.google.com/file/d/0ByBucLnhiBQKLXA1N241Q0dDNVZBWWxHZi1XcnhKQ3RlVTdv/view?usp=sharing

GRÀCIES LAIA SERVERA I AINHOA! I com no, GRÀCIES a tothom que ha fet possible que els “Cors pacífics” hagin  arribat fins aquí.

Raquel Sánchez Segarra

MEE del centre i Responsable de la Comissió de Convivència