Ballada de sardanes

El passat dissabte 30 de març i dins de la cantada de caramelles que l’Orfeó de Flix va fer dins els actes de la Setmana santa, va tenir lloc la ballada de la sardana “Per tu ploro” amb els membres de l’Agrupació Sardanista, l’alumnat de la nostra escola i les persones del públic que hi van voler participar.

La pluja va fer que l’acte s’hagués de realitzar a dins al Sindicat i no pas a la plaça de l’Església tal i com estava previst, tot i això les ganes de ballar i cantar es van imposar a les inclemències meteorològiques.

Aquí us deixem el vídeo: