Visita dels Serveis Territorials

Benvolgudes famílies,

Aquest divendres 19 de novembre vam rebre la visita d’una delegació dels Serveis Territorials del Departament d’Educació encapçalada per la Directora Territorial Montserrat Perelló, el director adjunt Marià Cano, així com l’inspector de zona Jordi Cervera, la responsable de plantilles Conxita Pujol i la regidora d’Educació de l’Ajuntament de Flix Norma Pujol. Per part del centre van assistir el director Josep Manel Albiac, la cap d’estudis Montse Solé i el secretari Ferran Albiac.

Es va fer un repàs de temes importants respecte plantilla de centre, recursos d’atenció a la diversitat, projectes, serveis al nostre alumnat, millora de les instal·lacions i vam presentar el projecte de l’aula multisensorial Snoezelen de la nostra escola.

Agraïm molt la visita perquè ens ajuda a visualitzar el compromís de l’equip docent, administracions i comunitat educativa en la millora del nostre centre.