Dia Mundial de la Infància

Benvolgudes famílies,

Aquest dissabte 20 de novembre s’ha celebrat el Dia Mundial de la Infància i des de la comissió de convivència de l’escola hem preparat unes activitats per visualitzar amb l’alumnat els seus drets.

És important recordar a la ciutadania que els infants són el col·lectiu més vulnerable i qui més pateix les crisis i problemes del nostre món.

A la pissarra de convivència estan penjats els drets als infants i els ODS conjuntament amb un dossier d’activitat amb materials elaborats per UNICEF. Aquestes setmanes des de tutoria es realitzarà un treball específic.