Quines ganes teníem de Festa de la Castanyada!!!

Benvolgudes famílies,

Enguany hem pogut celebrar la tradicional Festa de la Castanyada amb la vostra companyia!

De bon matí, l’alumnat de sisè vestits de castanyeres i castanyers han baixat fins la Residència de Gent Gran i han explicat un conte i ballat el Ball de la Castanya als seus usuaris a l’exterior del centre. A continuació han anat a la Llar d’Infants per recollir les castanyes i fer algun ball i explicar el mateix conte. Tot seguit han recollit a la porta de cada classe les castanyes per poder-les torrar.

Després teníem prevista una novetat: un passatge del terror que l’alumnat de sisè ha realitzat amb moltes ganes i que ha tingut molt èxit. L’alumnat de primària ha anat passant per parelles amb una llanterna de llum UV i s’havien d’orientar per les indicacions fluorescents i “personatges” disfressats de forma terrorífica. Una gran experiència que de ben segur la voldran repetir anys posteriors.

I com no podia ser d’una altra manera, la tradicional Festa de la Castanyada amb els balls tradicionals per classes i el ball modern escollit per l’alumnat de sisè.

Una festa que no podria celebrar-se per la complicitat i col·laboració de la nostra AFA i voluntaris avis/pares que couen les castanyes i ens preparen el dinar perquè no falti de res!!!

Us deixem amb el vídeo enregistrat en directe i emès pel canal de Youtube i un enllaç amb un recull de fotografies.

Salut i seguim!!!

Recull de Fotos