Reflexions pedagògiques pel Laboratori de Transformació Educativa

Aquest curs 2021-22 ens estrenem com a Centre Referent dins del Laboratori de Transformació Educativa.

La participació al procés de reflexió d’aquests dos cursos ha estat un procés molt enriquidor acompanyats de la nostra facilitadora Ana Ginata de l’IE Portal de Batea. Ens ha permès avançar cap a la línia de centre que l’escola està implementant a partir dels 7 principis de l’aprenentatge del Nature of Learning de la OCDE. L’equip impulsor del Laboratori format per l’equip directiu, els coordinadors de les comunitats i docents del claustre valorem molt positivament l’acompanyament, la diagnosi a partir de l’eina d’auto coneixement de centre i el procés de reflexió de tot l’equip educatiu amb la participació de l’alumnat i famílies. Som una escola que aprèn, que té a l’abast un veritable entorn d’aprenentatge que l’incloem al nostre dia a dia i un compromís amb l’incrementar les oportunitats educatives per tot l’alumnat.

Sobre les preguntes proposades a la jornada benvinguda d’aquest curs al Laboratori de Transformació Educativa, aportem el nostre granet de sorra al Sinapsi #XTTE, #PAcTE/ExC, #Referents. Hem realitzat una sessió amb l`equip impulsor i una altra amb tot l’equip docent distribuit per comunitats d’aprenentatge. S’ha debatut sobre cada una de les preguntes i s’han aportat idees que ens ajuden a consolidar l’encetat fa uns cursos.

Us deixem amb el resum de les reflexions efectuades que realitzat en format Jamboard.

📌 Com podem millorar el lideratge pedagògic al centre?
📌 Com estem col.laborant i aprenent junts en una nova cultura docent?
📌 Com fem de l’escola una organització que aprèn i una unitat de recerca?
📌 Què hem de fer que no fem i què hem de deixar de fer?

Seguim!

Fem escola, totxs sumem!!!