Jornada Snoezelen ISNA Espanya

Benvolgudes famílies,

Aquest dissabte 23 d’octubre es va celebrar telemàticament la VII Jornada Snoezelen ISNA Espanya que va ser seguida per la companya i impulsora de l’aula multisensorial del Cloret Laura Sanclemente.

La jornada es va desenvolupar entre ponències d’experts en la filosofia Snoezelen, així com diferents comunicacions d’entitats, universitats i la nostra escola com a convidada per compartir el nostre projecte comunitari. Des de l’Associació Espanyola ISNA es valora molt positivament aquesta iniciativa que gràcies al teixit empresarial i comercial del poble i de la Ribera d’Ebre es podrà realitzar en una escola pública.

La presentació del nostre projecte fou a les 12.30h i la van exposar el nostre director Josep Manel Albiac (primera part per contextualitzar el projecte) i la resta per la docent d’educació infantil Laura Sanclemente (amb les fases específiques del projecte, instal·lacions i un vídeo resum del nostre projecte que tot seguit podeu visualitzar).

Destaquem la voluntat de la impulsora del projecte Laura i la psicopedagoga de l’EAP Judit en continuar amb la formació homologada europea que ens permetrà tenir dues persones referents per realitzar els perfils sensorials dels usuaris de l’aula, així com l’organització i planificació d’activitats conjuntament amb varies docents de l’Escola.

Us deixem amb el vídeo cloenda de la presentació: