Inscripcions als Jocs Escolars

Benvolgudes famílies!

El diumenge 29 de maig es disputaran a Ascó els coneguts Jocs Esportius Escolars d’Atletisme de la Ribera d’Ebre, que aquest curs arriben a la 45a edició.

Aquests jocs d’atletisme són un esdeveniment esportiu escolar on hi participen totes les escoles de la Ribera d’Ebre.

L’AFA és l’organitzadora d’aquest esdeveniment, amb la col·laboració dels mestres d’Educació Física de l’Escola.

Data límit per inscripcions 20 de maig 2022.

Es pot participar a diferents proves, en funció de l’edat de cada alumne.

Des de les classes d’Educació Física/Psicomotricitat es realitzaran sessions per entrenar aquest tipus de proves al llarg d’aquestes setmanes.

També estem mirant d’organitzar entrenaments fora d’horari escolar.

La participació als jocs escolars d’atletisme té un preu de 20€ en concepte de tramitació de fitxa i assegurança i és gratuït per tots els alumnes que hagin participat al cros, als escacs, a les bitlles catalanes o al duatló.

Si sou socis/sòcies de l’AFA no caldrà pagar en efectiu els 20€ ja que se us descomptarà del banc.

Si no sou socis/sòcies de l’AFA si que heu de portar els 20€ en efectiu a la tutora o tutor del vostre fill/a.

Per qualsevol dubte, podeu contactar amb l’AFA i els mestres d’Educació Física.

Moltes gràcies!