Visita de docents grecs a l’Escola

Benvolgudes famílies,

El passat dijous 28 d’abril vam rebre la visita de tres mestres grecs acompanyats per dos mestres de l’Escola Lluís Viñas de Móra d’Ebre que realitzen conjuntament un projecte europeu eTwinning. Al llarg de la visita van conèixer el projecte educatiu de la nostra escola amb les franges horàries STEAM, el treball per Ambients, Racons i Caixes d’aprenentatge, així com el funcionament i finalitat de l’aula multisensorial Snoezelen.

També van poder conèixer com es desenvolupen els diferents projectes que estem desplegant amb l’alumnat: Retotech amb la Fundació Endesa sobre robòtica i disseny 3D, els programes de ràdio i TV realitzats a l’ambient Carles Capdevila, o el treball en caixes d’aprenentatge a l’educació infantil.

Agraïts per la visita!

fotogrup