i3 anem a Sebes!

Aquest matí l’alumnat d’i3 ha realitzat l’activitat “Cigonyes i cavalls” a Sebes, organitzat pel CdA de Flix.
Hem anat amb un autobús molt gran (tot un esdeveniment), a l’arribar el nostre monitor Dani ens esperava per donar-nos la benvinguda i començar tot seguit a fer les activitats. A partir de les medalles que havíem de trobar ens hem aparellat per equips segons el color d’aquestes. Mitjançant l’activitat d’endevinar quin animal tocàvem dins la caixa hem descobert què menja la cigonya. Ha estat una llàstima no poder veure-la en el seu niu però en aquell moment havia sortit a menjar i ara ja sabem el què. Dels cavalls després de mirar-los, els més agosarats de donar-los menjar, i escoltar el conte hem après com ajuden a la cigonya.
Conèixer el nostre entorn proper ens ajuda a entendre’l i estimar-lo, i els nens i nenes d’i3 ja han començat aquest camí d’aprenentatge amb molt d’entusiasme i “xalera”!!!
Moltes gràcies CdA de Flix, com sempre hem après i gaudit molt.
Per veure les imatges cliqueu aquí.