Tallers Comunitat Grans

Acabem el segon trimestre i, encara que la ronda 2 dels tallers no ha acabat, us volem mostrar en què està treballant el nostre alumnat als diferents tallers de plàstica.

La botigueta del Cloret, Art Digital, Passeig dels artistes, Imagina i crea, Dibuixa i pinta i Scrapbook són els tallers d’aquests curs a la nostra comunitat. Cadascun pensat per treballar diferents habilitats artístiques. Us deixem un vídeo on podreu veure les diferents propostes.

1. Joan-Ramon

Com a mestre de l’escola jubilat, tot sovint em pregunten què em sembla l’escola actual de nostre poble. Evidentment, m’ho pregunten amb un to d’incertesa, del dubte que genera no adornar-se’n que a l’igual que els temps de la seva infantesa són temps passats, aquella escola és una escola passada, i que uns temps nous, requereixen una escola nova. Finalment responc: Ara sí que vec que no et mereixes l’escola que tens!
    Companyes i companys, endevant i felicitacions!