Apadrinament lector I5-5èB

Aquesta setmana a la sessió de padrins i padrines lectores d’I5 i de 5èB hem realitzat dues activitats de les quals han gaudit molt. En primer lloc, hem creat un vincle més fort amb els fillols i filloles i padrins i padrines a través d’un contracte de compromís. En aquest, queden reflectits els objectius que tenen els alumnes de 5è com a padrins:

• Acompanyar l’alumne/a en l’apadrinament lector.
  • Transmetre el gust per la lectura.
  • Resoldre-li alguns dubtes.
  • Donar-li suport en el procés lector.

i els objectius que tenen els fillols:

• Escoltar i estar atent/a.
  • Gaudir de la lectura.
  • Tenir un bon comportament.

Després de firmar el contracte de compromís, hem realitzat una manualitat de Halloween. Podeu observar les fotografies i veureu que ens han quedat d’allò més bé!