Sessió Acompanya’m a les Xarxes a càrrec dels Mossos d’Esquadra

Benvolgudes famílies,

Avui les famílies de l’alumnat de sisè han estat convocades per l’Oficina de Relacions amb la Comunitat dels Mossos d’Esquadra i l’Escola de Flix per tal de realitzar una sessió conjunta amb l’alumnat anomedada: Acompanya’m a les xarxes, a càrrec de l’agent Xavier.

Volem donar les gràcies als assistents per poder treballar plegats aquest tema que té tanta incidència en la vida familiar, escolar i relacional dels nostres fills i filles.
Com més informació tinguem tots plegats, millor podrem actuar davant aquestes situacions.

Seguim a la vostra disposició per qualsevol dubte.