Activitat del Projecte Viatgem a l’espai

Ara veureu com els i les alumnes de P4 van tenir el sistema solar a les seves mans! Gràcies a les noves tecnologies i sobretot a la mestra Remei J. i a Josep, el nostre director, els nens i nenes de P4 van poder gaudir i aprendre una mica més sobre el sistema solar. Aquesta activitat de realitat augmentada a partir d’una app del Ipod de l’escola i la televisió interactiva, està adreçada al treball i estudi del nostre projecte “Viatgem a l’espai”. Ens va anar molt bé per veure de ben a prop com són els planetes, quin moviment fan…mireu que engrescats!