Presentació del projecte IoT a Barcelona

Aquest dilluns 20 de maig els representants de l’Escola que van ser seleccionats prèviament per un tribunal amb alumnes, mestres i representants dels serveis territorials van realitzar la seva presentació a la seu de CISCO de Barcelona.

Així doncs, en Kiran, Júlia, Roger i Jan amb la seva “empresa” Dream Systems van exposar el seu projecte sobre l’Internet de les Coses a partir del disseny del rellotge MystWatch (tecnologia al servei de les emocions). Paral·lelament a la nostra escola ho vam poder veure en streaming amb la resta dels alumnes del curs i familiars.

Volem felicitar a totes i tots els alumnes de cinquè i sisè que han treballat molt els seus projectes, exposicions i maquetes amb molta creativitat i implicació.

Seguim!