VISITA DE L’AMELIA A L’ESCOLA DE FLIX

Ahir dimarts dia 11 de desembre, l’alumnat de 2n d’Educació Primària, vam tenir el goig de rebre la visita d’una exalumna de la nostra escola per col·laborar amb el nostre projecte, el qual es titula Què tenim al nostre poble? Ella ens va venir a explicar el cas personal del seu fill Nikolai. Ell és un nen de la nostra edat que pateix una minusvalidesa i té dificultats a l’hora de desplaçar-se. És per aquest motiu que sempre va amb cadira de rodes. Durant el nostre projecte hem analitzat diferents espais de Flix i ens hem adonat que Nikolai no podria fer ús d’alguns, com per exemple no podria accedir a certs llocs de l’escola ni a determinats parcs.

A partir d’aquesta visita, hem sigut conscients de la problemàtica i ens agradaria finalitzar el projecte pensant millores per a aquesta. Durant el gener donarem per finalitzat el projecte tot creant, explicant  i fent difusió d’aquestes millores. Esperem que es puguin fer realitat.