Seguim amb la formació del FAIG

Benvolgudes famílies,

Durant aquest últim mes, el claustre educatiu de l’escola ha continuat amb la formació del projecte FAIG. Han estat unes sessions molt profitoses que ens ajuden a implicar-nos en la millora contínua de la qualitat educativa de la nostra escola.

En sessions de claustre pedagògic que s’han dut a terme els dies 28 de novembre i 5 de desembre, hem pogut continuar reflexionant a partir del TAS (Tetraedre de l’Aprenentatge amb Sentit) i els elements dels projectes, les preguntes essencials i connectores, i també les eines de validació.

A banda, els i les membres de l’equip motor van poder gaudir d’una trobada amb la resta d’escoles de les terres de l’Ebre participants en el programa, en una sessió de formació celebrada el dia 27 de novembre a Benifallet. Les preguntes essencials dels projectes i la validació de les mateixes van ser els punts a treballar durant la sessió.