Tarda musical a la Residencia Escoles Velles

El passat dimecres 21 de maig i englobat dins el projecte “M’expliques” que els alumnes de Cicle Superior venen fent amb els avis i àvies des del curs passat, ens vam desplaçar a la Residencia escoles Velles per passar una tarda recordant cançons i jugant a un joc en el qual els avis i àvies havien d’ajudar als nostres alumnes a endevinar qui era l’intèrpret de la cançó que sonava.
Va ser una tarda emotiva (com sempre) i divertida. Al final tothom cantava i, fins i tot, més d’un es va animar a ballar! Ens encanten aquestes estones.